Vil du være med å utvikle og lede lønnsfunksjonen i et solid velrennomert selskap? [Norway]


 

Vil du være med å utvikle og lede lønnsfunksjonen i et solid velrennomert selskap?

Nå har du mulighet til en meget variert og spennende stilling som Teamleder lønn hos Bauda.


Som teamleder vil du være kontorets spydspiss på lønnsområdet. Du vil ha det totale lønnsansvaret for Baudas 900 ansatte, og personalansvar for to engasjerte, faglig sterke og motiverte lønnsmedarbeidere. I Bauda er vi ekstremt opptatt av flyt og smarte måter å jobbe på for å yte god kvalitet og gi økt merverdi til våre kunder. Våre verdier er Respekt for mennesker og Kontinuerlig forbedring . Vi jobber i henhold til lean prinsipper og er hele tiden på jakt etter forbedringer i måten vi jobber på. Vi ser derfor etter en engasjert teamleder som vil være en pådriver for forbedringsarbeid og effektivisering. Du vil bli involvert i mange prosesser, så du bør trives med hurtig endring av fokus.

$ads={1}

Du vil blant annet bli sterkt delaktig i implementering og videreutvikling av nytt lønnssystem. Bauda holder på å endre fra en selskapsorientert struktur til å jobbe prosessorientert på tvers av alle juridiske enheter og innen januar 2024 skal nytt lønnssystem (Unit4 lønn) være på plass.


Arbeidsoppgaver:

Lønnskjøring A-Å;

  • Produsere og kontrollere lønn i henhold til prosedyrer
  • Vedlikeholde masterdata i HR/lønn system
  • Registrering, administrasjon og oppfølging av sykefraværsdokumentasjon og refusjoner
  • Oppfølging av reiseregninger og utlegg
  • Avstemming og oppfølging av lønnskonti mot offentlige instanser og internt
  • Rapportering av lønn og medarbeidere (a-meldinger)


Andre arbeidsoppgaver som tilhører stillingen:

  • Ved behov bistå med problemstillinger innenfor forsikring/pensjon/tariff mm.
  • Bidra med å kvalitetssikre, videreutvikle og harmonisere prosesser og rutiner tilknyttet lønn
  • Kvalitetssikring og kontroll av lønnsprosessen
  • Bistå ledere i bruk av HR system (Evolution)


Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdannelse - lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Minimum 3 års relevant erfaring
  • Solid lønnskompetanse og god tallforståelse
  • God kjennskap til relevant lov-, tariff og avtaleverk
  • God IT- og systemkompetanse - kjennskap til Unit4 lønn, Tidsbanken, PowerBI og Evolution er en fordel


Personlige egenskaper:

  • Du er nysgjerrig, strukturert og nøyaktig i ditt arbeid
  • Du er engasjement i oppgavene og de du jobber sammen med
  • Du har gode samarbeidsevner og trives med å jobbe i team
  • Du evner å tenke helhetlig
  • Du har god formidlingsevne innen fagområdet
  • Du er selvgående og initiativrik og liker å jobbe i et hektisk miljø
  • Du har gode kommunikasjonsevner, er serviceinnstilt og tillitsskapende


Vi tilbyr:

En variert og spennende nøkkelstilling i et solig selskap

  • Meget gode pensjonsavtaler
  • Gode forsikringsordninger
  • Vi er opptatt av god balanse mellom jobb og fritid og tilbyr inntil 40% hjemmekontor


Alle søknader og henvendelser behandles konfidensielt og vi intervjuer aktuelle kandidater fortløpende.


For mer informasjon om stillingen ta kontakt med vår samarbeidspartner og rekrutterer:

Solveig Baardsen Azets People, mob. 95183091, e-post: solveig.baardsen@azets.com eller

Tone Pauschert, Azets People, mob. 901 64 144, e-post: tone.pauschert@azets.com

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال