Programmamanager Communicatieteam [Netherlands]


 

TACS Overheid (www.tacs-overheid.nl) is onderdeel van de TACS Informatisering (groep) BV en heeft reeds vele kandidaten (80 +) voor het hogere segment bij diverse overheidsinstanties geplaatst. Voor onze directe opdrachtgever de provincie Utrecht zoeken wij voor “Goedopweg”, een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het ministerie van IenW, een Programmamanager Communicatieteam met

minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in communicatie en gedragsbeïnvloeding.

Functie : Programmamanager Communicatieteam Goedopweg (M / V / X)

Werklocaties : Utrecht (Archimedeslaan 6, 3584 BA Utrecht) en THUIS

Uren per week : 32 a 36 uur (4 x 8 uur is bespreekbaar)

Hybride werken: Gemiddeld wordt er bij de Gemeente Utrecht 2 dagen vanuit huis gewerkt. De Opgavemanager bepaalt in onderling overleg met de kandidaat, wanneer er thuis gewerkt kan worden. Elk overleg is in principe hybride te volgen. Daarvoor wordt er gebruik gemaakt van Microsoft Teams, waarmee gemakkelijk met meerdere collega's tegelijk kan worden gesproken

Geplande start : zsm, nog in december (eerste weken parttime is evt bespreekbaar)

! gaarne tijdig uw reactie. zie snelle afronding selectieperiode !

Duur : MINIMAAL 1 JAAR ! (optie op verlenging is groot ! 2 x 12 maanden !)

Max. uurtarief bedraagt 118,-- Euro voor een ZPP’er, inclusief alle kosten, excl. btw

H.e.e.a. afhankelijk van het aantal jaren juiste werkervaring en het aantal gescoorde % bij de functie wensen !

Vanwege de relatieve haast van onze opdrachtgever met de afronding van deze selectie reeds in weeknr. 46, ontvangen wij gaarne tijdig uw CV, uiterlijk voor zondag 19 november 12.00 uur (eerder is gewenst !)

Note 1 : Intakegesprekken voor deze opdracht zullen reeds plaatsvinden op dinsdag 28 november, direct fysiek op locatie in Utrecht. Gelieve hier rekening mee te houden.

Note 2 : de Provincie hanteert “bring your own device”. Dit houdt in dat de kandidaat zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet hebben voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Note 3 : Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) aanvragen is een standaard verplichting

Organisatie:

Goedopweg is een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. We zijn onderdeel van het programma U Ned. Daarin werken rijk, provincie en gemeenten samen aan maatregelen voor de regio Utrecht op het gebied van wonen, werken, bereikbaarheid en leefbaarheid.

De Provincie Utrecht is met een landoppervlakte van 1.485 km² de op een na kleinste provincie van Nederland en telt ruim 1.340.000 inwoners. De dichtbevolkte en centraal gelegen provincie wordt deels tot de Randstad gerekend. Met ruim 5400 medewerkers en samen met Goedopweg maken wij de Provincie duurzaam bereikbaar. De regio is hét knooppunt van Nederland. Iedere dag reizen er meer dan een miljoen mensen in onze provincie.

Opdracht omschrijving:

Minder auto’s, méér fiets en meer OV is de doelstelling. Minder drukte in de spits, méér spreiding over de dag. Met vernieuwende, praktische en slimme oplossingen dragen we bij aan een gezonde toekomst voor de regio Utrecht. Om dat goed te doen, zorgen we dat we het overzicht hebben over alle mobiliteit in de regio. Wij werken zo veel mogelijk data gedreven en hebben inzicht in de oorzaken van de drukte. We weten wat de knelpunten zijn en de kansen voor verbetering. En vooral: wie we nodig hebben om die kansen te pakken. Vervoerders en werkgevers. Bewoners en winkeliers. Scholen en universiteiten. Ouders en sportclubs. We brengen mensen samen die kunnen helpen bij een oplossing.

Functie omschrijving:

Jij wordt de programmamanager van het deelprogramma Communicatie en Gedrag. Het team bestaat naast jouzelf uit een (gedrags-)campagnemanager, drie (project)communicatiemanagers, een online marketeer, een communicatiemanager online/social en een junior communicatiemedewerker. In dit team verzorgen we alle communicatie die nodig is om impact te maken met onze projecten en de gewenste gedragsverandering te bewerkstelligen. Dit doen we veelal in samenwerking met bureaus, maar ook soms zelf in huis.

Verantwoordelijkheden:

Je bent verantwoordelijk voor het complete communicatieprogramma van Goedopweg. Het wordt jouw taak als programmamanager om te zorgen dat alle projecten en activiteiten van Goedopweg samen voor een eenduidig gezicht naar buiten zorgen, passend bij onze ambitie en onze identiteit. Je stuurt daarbij het achtkoppige team van professionals aan, die elk hun eigen expertise hebben. Zelf neem je expertise op het gebied pr en publiciteit mee.

Competenties

Persoonlijke eigenschappen
- Je straalt autoriteit uit vanwege je kennis en ervaring
- Je bent een verbindende persoonlijkheid die de bestaande, uitstekende samenwerking binnen het team ook naar buiten weet te brengen

Vaardigheden
- Je bent strategisch in je denken en doen en houdt de grote lijnen in de gaten
- Je hebt een goede neus voor het samenstellen van een team en de juiste mensen op de juiste projecten te zetten
- Je begrijpt de politiek-bestuurlijke verhoudingen binnen overheden en weet risico’s tijdig in te schatten en te neutraliseren
- Je kunt een gemotiveerd team van professionals goed op koers houden
- Je bent een fijne sparring partner voor zowel het communicatieteam als de overige deelprogrammatrekkers
- Je beheert moeiteloos maar zeer consciëntieus grote budgetten
- Het lukt je om ons in een gesprek van alle bovenstaande kwaliteiten te overtuigen.

Kennis
- Je hebt kennis over en ervaring met gedragsbeïnvloeding op maatschappelijke thema’s en de marketing van idealen
- Kennis en ervaring op het gebied van duurzame mobiliteit en de mobiliteitstransitie is een pre|
- Je hebt zowel b2b als b2c communicatie in je bagage
- Je hebt ruime ervaring met PR, pers en woordvoering
- Je hebt kennis van de AVG en de privacywetgeving

Deze hierboven genoemde competenties moeten zo veel aanwezig zijn en worden getoetst tijdens het evt intakegesprek

Harde functie eisen en wensen

Functie Eisen:

Eis 1. Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding.

Eis 2. Kandidaat heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in het werkveld communicatie

Eis 3. Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in communicatie en gedragsbeïnvloeding

Eis 4. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als trekker van een middelgroot communicatieteam van rond de 10 mensen

Werkervaring wensen:

Wens 1 . Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als verantwoordelijke van een communicatie team. (weging = 35 %)

Wens 2 . Kandidaat heeft minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in communicatie en gedragsbeïnvloeding. (weging = 35 %)

Wens 3 . Kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als programmamanager. (weging = 35 %)

Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal.

! Het missen van de eis is knock out !

Geef reeds in uw motivatie aan waarom u denkt hiervoor de juiste kandidaat te kunnen zijn hoe veel % u denkt te kunnen scoren.

Soort dienstverband: Fulltime, Freelance / zzp

Salaris: Tot €118,00 per uur

Rooster:

  • Dagdienst

Screeningsvragen:

  • Eis 2. Kandidaat heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in het werkveld communicatie
  • Eis 3. Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in communicatie en gedragsbeïnvloeding
  • Eis 4. Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als trekker van een middelgroot communicatieteam van rond de 10 mensen

Opleiding:

  • HBO (Gewenst)

Werklocatie: Hybride werken in 3584 BA Utrecht

Deadline sollicitaties: 19-11-2023
Verwachte startdatum: 11-12-2023

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال